воскресенье, 19 октября 2008 г.

cotton eye joe techno




En daar was Nico Dijkshoorn met zijn 'gedigtenbundel'. Echt ongelofelijk dat je daar geld mee kunt verdienen. Mijn eerste reactie was: dat kan ik ook. Zoals ik die wel vaker heb. Bijvoorbeeld bij het nieuw gekochte productieschilderij van moeder gemaakt door een semi-bekende kunstenaar.
Deze keer heb ik het echter niet bij deze gedachte gelaten, maar de daad bij het woord gevoegd. Hieronder het resultaat. (geschreven zoals Nico het zou voorlezen)



Het volgende gedicht heet P. Kouwes



P. Kouwes



Dat
kan
ik
ook



Het volgende gedicht heet Vrouwen



Vrouwen



Je kunt
beter
kippen
houden



Het volgende gedicht heet Fail



Fail



Zijn
imitatie
van
Borat
maakte
op haar
geen
indruk



Het volgende gedicht heet Famous last words



Famous last words



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


cotton eye joe techno, cotton eye joe technol, cotton eye joe video.



Комментариев нет: